ZWROTY I REKLAMACJE
Mają Państwo prawo do zwrotu lub wymiany zakupionego towaru w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.
Prosimy o zgłoszenie zwrotu lub reklamacji poprzez wypełnienie formularza kontaktowego w zakładce „kontakt” lub napisanie wiadomości bezpośrednio na e-mail: kontakt@vinoteka.podhale.pl.
ZWROTY
1. Zwrotu dokonujemy poprzez wysyłkę zapakowanego i odpowiednio zabezpieczonego produktu na adres: Vinoteka Nowy Targ ul. Jana III Sobieskiego 7, 34-400 Nowy Targ wraz z wypełnionym formularzem odstąpienia od umowy.
Uwaga: Przed wysyłką zwrotu należy skontaktować się ze Sprzedawcą drogą mailową lub poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie vinoteka.podhale.pl. Celem otrzymania formularza zwrotu towaru.
2. Koszty przesyłki w przypadku zwrotu towaru pokrywa zwracający. Zwroty wysyłane za pobraniem, nie będą przyjmowane. Klient zwraca towar za pomocą firmy kurierskiej. Paczki umieszczane w paczkomatach nie będą odbierane przez Sprzedającego.
3. Zwrot środków następuje w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania zwróconego towaru.
PRZESYŁKA USZKODZONA W TRANSPORCIE
W przypadku gdy paczka dotrze uszkodzona należy niezwłocznie spisać protokół szkody z kurierem oraz poinformować o tym Sprzedającego, przesyłając dokumenty na adres e-mail: kontakt@vinoteka.podhale.pl
REKLAMACJE
1. Reklamacji należy dokonać w ten sam sposób jak zwrotu (patrz punkt 1 oraz 2 ZWROTY ).
2. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni roboczych, i w tym okresie Klient otrzyma należyte informacje dot. sprawy, drogą mailową lub telefoniczną.
3. Usługodawca ponosi odpowiedzialność za Produkty, określone na zasadach rękojmi w Kodeksie cywilnym, za wyłączeniem sytuacji opisanej w punkcie 10 § 8 Regulaminu Sklepu dostępnego na stronie.