ZWROTY I REKLAMACJE

Mają Państwo prawo do zwrotu lub wymiany zakupionego towaru w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.

Prosimy o zgłoszenie zwrotu lub reklamacji poprzez wypełnienie formularza kontaktowego w zakładce „kontakt” lub napisanie wiadomości bezpośrednio na e-mail: kontakt@vinoteka.podhale.pl.

ZWROTY

1. Zwrotu dokonujemy poprzez wysyłkę zapakowanego i odpowiednio zabezpieczonego produktu na adres: Vinoteka Nowy Targ ul. Jana III Sobieskiego 7, 34-400 Nowy Targ wraz z wypełnionym formularzem odstąpienia od umowy.

Uwaga: Przed wysyłką zwrotu należy skontaktować się ze Sprzedawcą drogą mailową lub poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie vinoteka.podhale.pl. Celem otrzymania formularza zwrotu towaru.

2. Koszty przesyłki w przypadku zwrotu towaru pokrywa zwracający. Zwroty wysyłane za pobraniem, nie będą przyjmowane. Klient zwraca towar za pomocą firmy kurierskiej. Paczki umieszczane w paczkomatach nie będą odbierane przez Sprzedającego.

3. Zwrot środków następuje w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania zwróconego towaru.

PRZESYŁKA USZKODZONA W TRANSPORCIE

W przypadku gdy paczka dotrze uszkodzona należy niezwłocznie spisać protokół szkody z kurierem oraz poinformować o tym Sprzedającego, przesyłając dokumenty na adres e-mail: kontakt@vinoteka.podhale.pl

REKLAMACJE

1. Reklamacji należy dokonać w ten sam sposób jak zwrotu (patrz punkt 1 oraz 2 ZWROTY ).

2. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni roboczych, i w tym okresie Klient otrzyma należyte informacje dot. sprawy, drogą mailową lub telefoniczną.

3. Usługodawca ponosi odpowiedzialność za Produkty, określone na zasadach rękojmi w Kodeksie cywilnym, za wyłączeniem sytuacji opisanej w punkcie 10 § 8 Regulaminu Sklepu dostępnego na stronie.